تعمیر آسانسور

ساخت وبلاگ

آسانسور مانا یکی از مراکزی است که به تعمیر آسانسور ارزان و با کیفیت می پردازد و در تلاش است با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات در زمینه تعمیر، سرویس و نگهداری آسانسور بهترین ها را به مشتریان عزیز ارائه کند. شما می توانید در صورت مشاهده کوچکترین عملکرد غیر عادی آسانسور با ما تماس بگیرید تا با کمک تیم حرفه ای خود شما را راهنمایی کنیم.

مجموعه آسانسور مانا به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما است و در روزهای تعطیل هم در ساعات کاری مشخص شده در تلاش است ایرادات آسانسور را در کمترین زمان حل کند تا ساختمان به حالت عادی خود برگردد.

آسانسور قطعه ای مکانیکی-الکترونیکی به شمار می رود که علی رغم عملکرد ساده دارای قطعات بسیار پیچیده ای می باشد. تنها یک سرویسکار حرفه ای که دوره های لازمه را دیده باشد می تواند از پس آن بربیاید. حتی اگر کمی دقت کنید متوجه می شوید که یک مجموعه حرفه ای می تواند از هزینه های تعمیر آسانسور کم کند، چون امکان بروز مشکلات بعدی آسانسور را به حداقل می رساند و چیزی که مهم است این است که شما یک بار برای همیشه مشکل آسانسور را رفع می کنید.

قیمت تعمیر آسانسور

قیمت تعمیر آسانسور به 3 عامل اصلی مرتبط است:

شدت خرابی آسانسور

هر چه مشکل آسانسور بزرگتر باشد، روی هزینه هم تاثیر بیشتری دارد. شما نمی توانید هزینه تعمیر آسانسور که به سنسورها مرتبط است را با آسانسوری که به تعویض طناب اصلی ربط دارد یکی بدانید.

قطعات معیوب

هرچه تعداد قطعات خراب شده آسانسور بیشتر باشند، باید هزینه بیشتری درنظر گرفت و این راهم بدانید که اگر قطعه ای باید تعویض شود، هزینه خرید آن هم به حق الزحمه سرویسکار اضافه می گردد.

زمان لازم برای رفع مشکلات

این امر بسیار واضح است که تعمیر آسانسوری که یک ربع طول می کشد با تعمیر آسانسوری که 4 ساعت از وقت تعمیر کار را می گیرد متفاوت است!

تعمیر آسانسور...
ما را در سایت تعمیر آسانسور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : الفباوب mohanadomidi بازدید : 229 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 19:13

 

نصب آسانسور شما با توجه به برنامه ریزی، تجربه و دانش عمیق ما در صنعت، ساده و آسان خواهد بود! آسانسور مانا برای نصب آسانسورها، مطابق با کلیه استانداردهای روز دنیا سندیکای آسانسور و پله برقی ایران عمل کرده و دارای گواهینامه معتبر در این حوزه است. واحد پشتیبانی آسانسور مانا از لحظه تحویل موقت تا اخذ گواهی آسانسور همراه شماست.

مراحل نصب و راه اندازی آسانسور

  1. بررسی محیط، نوع آسانسور، طراحی نقشه:

ابتدا کارشناسان با بررسی محیط و نوعِ آسانسور، نقشه آن را به طور دقیق طراحی می کنند. سپس مطمین می شوند محلی که آسانسور قرار است در آن جا نصب شود، مطمین و ایمن است. در صورت لزوم گزینه های دیگری به مشتریان پیشنهاد می گردد. باید فضای کافی برای کار ایمن وجود داشته باشد، بی آنکه بر نتیجه کار تأثیر منفی بگذارد. کارشناسان  بررسی می کنند که در آنجا فضای کافی برای بارگیری وجود داشته باشد.

  1. آهن کشی آسانسور

پس از نقشه برداری و ساخت آسانسور این مرحله ابتدایی ترین مرحله اجرایی در راه اندازی یک آسانسور است. آهن کشی برای تحمل نیروهای استاتیک و داینامی ک آسانسور اجرا می گردد که باید نوع آهن آلات و نصب آن به طور دقیق محاسبه و بررسی شود تا این سیستم بتواند متحمل نیروهای مختلف باشد.

  1. نصب درب و ریل آسانسور

ریل ها به علت اینکه کابین و وزنه تعادل را هدایت می کنند، باید در شرایط حرفه ای و ایمن نصب شوند. ریل ها زمان نصب باید کاملا موازی  و عمودی باشند تا از لرزش کابین جلوگیری و محیطی امن برای کاربران آماده شود. باتوجه به اینکه طراحی و نصب درب، در طبقات مختلف امکان دارد متفاوت باشد، نصب آن با توجه به نوع طراحی آسانسور انجام می گیرد. رعایت فاصله ایمنی بین درب ها و کابین نیز از موارد قابل توجه است که در صورت عدم رعایت استانداردها، خطرات جبران ناپذیر در پی خواهد داشت. بسیاری مواقع نیاز به تعمیر آسانسور برای رفع خرابی به علت نصب معیوب درب آسانسور می باشد که اهمیت این موضوع را بیش از پیش نمایان می کند.

  1. نصب موتور آسانسور

عامل اصلی کارکرد یک آسانسور، موتور آن است و نیروی حرکتی لازم برای جابجایی کابین ها توسط آن تامین می گردد. نصب موتور آسانسور بسیار حرفه ای بوده و هرگونه خطایی در مراحل نصب می تواند صدمات جبران ناپذیری بر کلیت یک آسانسور وارد نماید.

  1. سیم کشی و نصب تابلو برق آسانسور

کابل کشی و نصب تابلوی برق جزو آخرین مراحل نصب و راه اندازی آسانسور است که باید مطابق استاندارهای کلی تولید آسانسور اجرا شود. چون برق همه سیستم آسانسور، از طریق همین بخش تامین می شود.

مهندسین، کارشناسان و مدیران پروژه آسانسور مانا دارای بالاترین سطح تحصیلات، منابع و پشتیبانی فنی هستند. ما برای محصولات متنوع از آسانسورهای هیدرولیک تا کششی، کم ارتفاع تا مرتفع، راه حل های مناسبی داریم و به عنوان یک شرکت نصب آسانسور خودمان را موظف به انجام اموری می دانیم که همواره به روز بمانیم. هر یک از کارشناسان آسانسور مانا به یک چشم اندازی خاص اختصاص داده شده اند و به مشتریان کمک می کنند تا علاوه بر خرید مطمینِ آسانسور، از نصب و راه اندازی آن نیز خاطر جمع باشند.

تعمیر آسانسور...
ما را در سایت تعمیر آسانسور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : الفباوب mohanadomidi بازدید : 148 تاريخ : دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت: 23:07